نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

ارائه 65 مقاله در نخستین همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان

دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان با اشاره به اتمام مهلت ارسال مقالات در پایان دی‌ماه، از دریافت 86 مقاله در دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: پس از داوری مقالات، 65 عنوان مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شد که از این تعداد 16 مقاله به‌صورت شفاهی و 49 مقاله به‌صورت پوستر ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر عبدالعلی موحدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان توسط دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر و با مشارکت پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور در 22 فروردین‌ماه 92، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی این همایش یادآور شد: فراخوان همایش در آبان‌ماه ارسال و با اتمام مهلت ارسال خلاصه مقالات در پایان دی‌ماه، کار بررسی مقالات و ارسال به داوران تخصصی از دانشگاه های مختلف کشور آغاز شد.

دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان تصریح کرد: این همایش یک‌روزه در 5 محور بافت‌شناسی مقایسه‌ای آبزیان، هیستوپاتولوژی آبزیان، هیستوفیزیولوژی آبزیان، جنین‌شناسی آبزیان و تکنیک‌های نوین در بافت‌شناسی آبزیان برگزار می‌شود.

موحدی‌نیا همچنین از آمادگی مجلات تخصصی مرتبط شامل مجله زیست‌شناسی جانوران آبزی و مجله فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان برای چاپ مقالات منتخب همایش خبر داد و با دعوت از پژوهشگران و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سامانه اینترنتی همایش به آدرس http://aah.fcoms.ir و www.iscconferences.ir/351 مراجعه کنند.

خروج از نسخه موبایل