ارائه 65 مقاله در نخستین همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان

http://www.callforpapers.irدبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان با اشاره به اتمام مهلت ارسال مقالات در پایان دی‌ماه، از دریافت 86 مقاله در دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: پس از داوری مقالات، 65 عنوان مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شد که از این تعداد 16 مقاله به‌صورت شفاهی و 49 مقاله به‌صورت پوستر ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر عبدالعلی موحدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان توسط دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر و با مشارکت پژوهشگران دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی سراسر کشور در 22 فروردین‌ماه 92، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه زمان‌بندی این همایش یادآور شد: فراخوان همایش در آبان‌ماه ارسال و با اتمام مهلت ارسال خلاصه مقالات در پایان دی‌ماه، کار بررسی مقالات و ارسال به داوران تخصصی از دانشگاه های مختلف کشور آغاز شد.

دبیر علمی همایش ملی بافت‌شناسی آبزیان تصریح کرد: این همایش یک‌روزه در 5 محور بافت‌شناسی مقایسه‌ای آبزیان، هیستوپاتولوژی آبزیان، هیستوفیزیولوژی آبزیان، جنین‌شناسی آبزیان و تکنیک‌های نوین در بافت‌شناسی آبزیان برگزار می‌شود.

موحدی‌نیا همچنین از آمادگی مجلات تخصصی مرتبط شامل مجله زیست‌شناسی جانوران آبزی و مجله فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان برای چاپ مقالات منتخب همایش خبر داد و با دعوت از پژوهشگران و علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سامانه اینترنتی همایش به آدرس http://aah.fcoms.ir و www.iscconferences.ir/351 مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید