نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

سمینار سالانه نرم‌افزار‌های جامع مبتنی بر وب برگزار می شود

دومین گردهمایی سالانه نرم افزارهای جامع مبتنی بر وب با هدف تبادل نظر در چشم‌انداز فناوری اطلاعات سازمان‌های اجرایی و راهکارهای نوین مدیریت و هوش سازمانی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) شرکت چارگون با ارائه طراحی، تولید و خدمات در حوزه نرم‌افزار به شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی و کمک به مکانیزاسیون اطلاعاتی و مدرن‌سازی بستر فناوری اطلاعات در سازمانها دومین گردهمایی سالانه خود را با حضور کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی حوزه فناوری اطلاعات برگزار می کند.

این گردهمایی سالانه با حضور مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران جامعه انفورماتیک کشور 29 مهرماه جاری و با محور معرفی نسل جدید محصولات مدیریت سازمانی و با هدف تعامل با ذینفعان و مخاطبان صنعت نرم‌افزار کشور و تشکیل میزگردهای تخصصی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

دومین گردهمایی چارگون بخش‌هایی چون معرفی جدیدترین تولیدات، نشست‌‌های تخصصی ویژه نقد و گفتگو و ارائه راهکارهای نوین مدیریت سازمانی را به محورهای مورد بحث افزوده است و درصدد هم‌افزایی بیشتر با مخاطبان و شرکت‌کنندگان این رخداد است.

نگاهی راهکارگرایانه به موضوعاتی همچون هوش سازمانی و امنیت اطلاعات و برگزاری کارگاههای آموزشی از دیگر محورهای مورد نظر این سمینار است.

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل