سمینار سالانه نرم‌افزار‌های جامع مبتنی بر وب برگزار می شود

http://www.callforpapers.ir/دومین گردهمایی سالانه نرم افزارهای جامع مبتنی بر وب با هدف تبادل نظر در چشم‌انداز فناوری اطلاعات سازمان‌های اجرایی و راهکارهای نوین مدیریت و هوش سازمانی برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) شرکت چارگون با ارائه طراحی، تولید و خدمات در حوزه نرم‌افزار به شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی و کمک به مکانیزاسیون اطلاعاتی و مدرن‌سازی بستر فناوری اطلاعات در سازمانها دومین گردهمایی سالانه خود را با حضور کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی حوزه فناوری اطلاعات برگزار می کند.

این گردهمایی سالانه با حضور مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران جامعه انفورماتیک کشور 29 مهرماه جاری و با محور معرفی نسل جدید محصولات مدیریت سازمانی و با هدف تعامل با ذینفعان و مخاطبان صنعت نرم‌افزار کشور و تشکیل میزگردهای تخصصی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

دومین گردهمایی چارگون بخش‌هایی چون معرفی جدیدترین تولیدات، نشست‌‌های تخصصی ویژه نقد و گفتگو و ارائه راهکارهای نوین مدیریت سازمانی را به محورهای مورد بحث افزوده است و درصدد هم‌افزایی بیشتر با مخاطبان و شرکت‌کنندگان این رخداد است.

نگاهی راهکارگرایانه به موضوعاتی همچون هوش سازمانی و امنیت اطلاعات و برگزاری کارگاههای آموزشی از دیگر محورهای مورد نظر این سمینار است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید