دسترسی به مجموعه مقالات کنگره موبایل ایران در مرجع دانش (CIVILICA)
مجموعه مقالات کنگره موبایل ایران در پایگاه استنادی مقالات کنفرانسهای کشور (سیویلیکا) نمایه سازی و منتشر گردید. کنگره موبایل ایران 29 بهمن تا 2 اسفند ماه 1391 توسط مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف و تحت حمایت رسمی مجموعه سیویلیکا در تهران برگزار گردید.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این کنفرانس 33عنوان مقاله تخصصی شامل 334 صفحه منتشر گردیده است. کلیه مقالات از طریق سیویلیکا قابل جستجو و دریافت می باشند.
لیست مقالات منتشر شده درکنگره موبایل ایران
روشهاي نوين بازيابي شبكه ي ارتباطات سيار در شرايط بحران
بررسي عوامل موثر بر پذيرش بازاريابي توسط موبايل و تاثير آن بر خريد مصرف كننده
ارائه مدلي يكپارچه براي تراكنش هاي بانكداري الكترونيك برپايه اعتماد، ريسك و فضاي خصوصي كاربر
ارزيابي كيفيت اينترنت سيار اپراتورهاي تلفن همراه
هم افزايي كارآفرينان جهت تشريك در بازار خدمات ارزش افزوده تلفن همراه
بررسي فناوري مخابرات مشاركتي در سيستمهاي LTE-A
طراحي مدل كسب و كار در بانكداري همراه
پيشنهاد ارائه سرويس كيف پول همراه بر روي سيم كارتهاي چند منظوره UICC
مطالعه تجربي كوپن هاي موبايل
سيستم اطلاعات مكاني همراه براي مديريت ترافيك در فرودگاه
سنجش درجه وفاداري مشتريان براساس شاخص خالص مروجين(مطالعه موردي: تلفن همراه نوكيا و سوني اريكسون)
رابطه رضايت مشتري و محركهاي بازاريابي ارزش ويژه مشتري در صنعت خدمات تلفن همراه
بررسي و مقايسه امنيت روش هاي مختلف همراه بانك
راهكارهاي پياده سازي LTE در راستاي ارائه خدمات نوين مخابراتي
بررسي و مقايسه المان هاي امنيتي مطرح در حوزه پرداخت NFC
ارائه مدلي جهت بررسي عوامل موثر بر پذيرش پرداخت هاي سيار (مطالعه موردي: شعب منتخب بانك صادرات شهر زاهدان)
محاسبات ابري موبايل: كاربردها، چالشها و چشم انداز آينده آن
كاوش الگوهاي رفتاري مشتركين تلفن همراه
ابرها و تكنولوژي هاي جديد تلفن همراه
مقايسه رضايتمندي مشتريان از خدمات ارزش افزوده دو شركت همراه اول و ايرانسل
ارائه روشي ايمن جهت ايجاد يكبار رمز (OTP) با استفاده از تلفن همراه
ارائه مدلي درآموزش سيار و بررسي رويكردهاي ملي در نظام آموزشي
نگاهي به ارزش ويژه برند از ديدگاه باورهاي شكلدهنده نگرش مشتريان نسبت به تبليغات موبايلي
داده كاوي جهت تجزيه و تحليل زمينه هاي تاثيرگذار در پذيرش و پياده سازي MCRM
ارائه مدلي براي تبليغات مؤثر از طريق پيام كوتاه
تحليل اهميت عملكرد ويژگي هاي خدمت با استفاده از شبكه هاي عصبي مصنوعي: پژوهشي در صنعت خدمات تلفن همراه
واكاوي مشكلات بكارگيري تلفن همراه در فعاليت هاي كشاورزي از ديدگاه كارشناسان ترويج استان خراسان رضوي
بررسي عوامل موثر بر استفاده از تلفن همراه به عنوان ابزار بانكداري الكترونيك
فن آوري NFC و پرداخت همراه مبتني بر اين فن آوري
بررسي تاثير چيدمان منوي گوشي تلفن همراه بر مطلوبيت استفاده از آن
عوامل موثر بر تصميم دانشجويان به استفاده از ابزارهاي سيار براي يادگيري
فرصت ها و چالش هاي پرداخت هاي همراه
بررسي خطرات بهداشتي تلفن همراه و ارائه راهكارهايي براي استفاده ايمنتر از آن
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.