تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه ملی «شناورهای هوشمند»

http://www.callforpapers.ir/مهلت ثبت‌نام در سومین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند در هر دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به دلیل درخواست تیم‌های شرکت کننده جهت تکمیل اعضای خود و همچنین درخواست تیم‌های مختلف برای شرکت در مسابقات، تا 20 دی ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ثبت‌نام بیش از 25 تیم در بخش دانشجویی و 15 تیم در بخش دانش‌آموزی نوید‌بخش رقابتی مهیج و جذاب در سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند است. تیمهای شرکت‌ کننده از سراسر کشور تلاش خواهند کرد تا نوآوری خود را به عرصه نمایش قرار دهند. تا کنون استقبال بی‌نظیری نسبت به دوره‌های قبل صورت پذیرفته است.

سومین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند در قالب تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی در دو رده شناورهای بدون سرنشین کنترل از راه دور و شناورهای هوشمند اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نخست به طراحی شناور مد نظر خود می‌پردازند که بر اساس نوآوری، رعایت اصول فنی و مهندسی و پیش‌بینی مراحل ساخت شناور جهت شرکت در مرحله نهایی انجام می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه،‌ مرحله نهایی مسابقات، عرصه‌ای جهت نمایش توانمندی‌های وسیله جهت انجام ماموریت‌های محوله است که در نیمه دوم اردیبهشت سال 1393 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مسابقات به نشانی http://asvc.merc.sharif.ir مراجعه کنند.

در پایان این مسابقه به تیم‌های برتر ضمن اهدای گواهی‌نامه از دانشگاه صنعتی شریف، جوایز نقدی نیز اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید