آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره «تازه‌های گوارش و کبد کودکان»

http://www.callforpapers.ir/کنگره بین‌المللی «تازه‌های گوارش و کبد کودکان؛ درمان‌های نوین و چالش‌ها»، 20 تا 22 فروردین ماه 93 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حمیدرضا کیانی فر، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ این کنگره در محورهای تازه‌های بیماری‌های کبد کودکان، اصول تغذیه صحیح کودکان و بیماری‌های آنان، درمان‌های نوین در بیماری‌های گوارش کودکان، پروبیوتیکها در درمان بیماری‌های گوارشی، معرفی موارد جالب، بلع جسم خارجی و مواد سوزاننده و مراقبتهای پرستاری در بیماری گوارشی کودکان در مشهد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ این کنگره با هدف بحث و تبادل نظر، جمع‌آوری اطلاعات جدید و روز جهان در زمینه درمان بیماری گوارش کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ در این کنگره علاوه بر حضور متخصصین و پزشکان داخلی، صاحبنظرانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، نیوزلند، ایتالیا و استرالیا حضور و سخنرانی خواهند داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقاله منتشر شده است، افزود: علاقه‌مندان تا نیمه بهمن ماه امسال مهلت دارند مقالات خود را در محورهای اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی http://congress.mums.ac.ir/dabir ارسال کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید