انتشار مجله‌ای‌ جدید در زمینه علوم نانوساختار در کشور

http://www.callforpapers.ir/نشریه جدید علمی پژوهشی «مواد فوق ریزدانه و نانوساختار» (JUFGNSM) از سوی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و به سردبیری دکتر محمود حیدرزاده سهی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ، این مجله که عنوان کامل لاتین آن «Journal of UltraFine Grained and NanoStructured Materials» است، به انتشار مقالات جدید در تمامی زمینه‌های شناسایی، فناوری و کاربرد مواد فوق ریز دانه و نانو ساختار اختصاص دارد.

به نوشته سایت نانو، موضوعات اصلی این نشریه شامل «فرآیندهای جدید تولید مواد فوق ریز دانه و نانو ساختار»، «خواص مواد فوق ریز دانه و نانو ساختار»، «شناسایی مواد فوق ریز دانه و نانو ساختار»، «شبیه‌سازی و مدلسازی»، «نانوپوشش‌ها و لایه‌های نازک»، «کنترل نانو ساختارها» و «نانو کامپوزیت‌ها» است.

این نشریه طیف گسترده‌ای از شاخه‌های علوم و مهندسی شامل مهندسی مواد، شیمی، برق و مکانیک و مباحث علوم پایه فیزیک و شیمی را در بر می‌گیرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی نشریه به نشانی http://jufgnsm.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

بر اساس آئین‌نامه ستاد نانو، در صورت چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی با عنوان نانو و تایید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ حمایت تشویقی این مقالات 20 درصد افزایش خواهد یافت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید