تقدیر از مقالات برتر علمی در کنفرانس بین‌المللی کشاورزی

http://www.callforpapers.ir/دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی با تقدیر از مقالات و پوسترهای علمی برتر در پردیس کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر کیانوش چغامیرزا، دبیر کنفرانس بین‌المللی کشاورزی در مراسم اختتامیه این کنفرانس که عصر روز پنجشنبه، پنجم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی تا زمان اعلام شده برای پایان ارسال مقالات، مجموعا 360 مقاله از ایران و دیگر کشورها به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد.

وی افزود: از مجموع این مقالات ارسال شده به دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی توسط هیات داوران 310 مقاله پذیرفته شد.

چغامیرزا تصریح کرد: از این مقالات پذیرفته شده طی دو روز برگزاری کنفرانس در دانشگاه رازی کرمانشاه، 45 ارائه مقاله شفاهی به صورت سخنرانی و 265 ارائه مقاله مکتوب به صورت پوستر را داشتیم.

دبیر این کنفرانس بین‌المللی با بیان اینکه دانشگاه‌های بابل و القاسم الخضراء عراق در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنفرانس همکاری ویژه‌ای داشته‌اند، گفت: برگزاری مناسبات علمی بین دانشگاه‌های ایران و عراق به تحکیم روابط دوکشور کمک قابل توجهی می‌کند.

بر اساس این گزارش، در پایان این کنفرانس بین‌المللی از پنج مقاله کلیدی و پنج پوستر برتر ارائه شده در این کنفرانس با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد. همچنین مسؤولین دانشگاه رازی با اهدای هدایایی از مسؤولین دانشگاه القاسم و دانشگاه بابل عراق تقدیر کردند و مسؤولین عراقی حاضر در این همایش نیز از مسؤولین دانشگاه رازی با اهدای هدایایی تجلیل و تقدیر کردند.

دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی، چهارم و پنجم دی ماه امسال در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید