دانشگاه‌ رازی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «کشاورزی و منابع طبیعی»

http://www.callforpapers.ir/دانشگاه رازی کرمانشاه، چهارم دی ماه میزبان دانشمندانی از سایر کشورها برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر کیانوش چغامیرزا، دبیر اجرایی این کنفرانس در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: در حال حاضر مشغول پذیرش دانشمندان و مهمانان کشورهای مختلف خارجی هستیم که تاکنون 50 نفر از هفت کشور وارد کرمانشاه شده‌اند.

وی افزود: کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی یک رویداد بزرگ علمی در استان کرمانشاه است که توسط پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی برگزار می‌شود و این دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی محسوب می‌شود.

چغامیرزا تصریح کرد: در برگزاری این کنفرانس بین‌المللی، دانشگاه القاسم عراق نیز به عنوان دانشگاه همکار با دانشگاه رازی همکاری می‌کند و در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد بزرگ علمی، کمیته‌های مختلف در نظر گرفته شده‌اند که به دو دسته کمیته علمی و کمیته اجرایی تقسیم می‌شوند؛ کمیته اجرایی به زیرکمیته‌هایی همچون کمیته تبلیغات، کمیته نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی، کمیته پذیرش و ثبت نام، اسکان، تشریفات و بازدیدها و کمیته ارائه مقالات به صورت پوستر و سخنرانی تقسیم شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این کنفرانس بین‌المللی دانشمندانی از کشورهای سوییس، تاجیکستان، کره، هند، ترکیه و عراق با ارائه مقاله‌های متعددی حضور دارند.

چغامیرزا یادآور شد: برگزاری این کنفرانس بین‌المللی در راستای عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک و بین‌المللی میان مسؤولین استان کرمانشاه و مسؤولین استان بابل عراق است.

عضو هیات علمی گروه آموزشی اصلاح نباتات پردیس کشاورزی دانشگاه رازی با اشاره به زمان برگزاری این کنفرانس بین‌المللی، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبدی شده این کنفرانس بین‌المللی فردا، چهارشنبه چهارم دی ماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه آن نیز با معرفی مقالات برتر در ساعت 16 روز پنجشنبه پنجم دی ماه و در محل سالن آمفی تئاتر شهید علیمحمدی دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید