پذیرش دانشجوی ارشد در پردیس دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس

http://www.callforpapers.ir/پردیس دانشگاهی (خودگردان) دانشگاه تربیت مدرس در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392 در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از طریق برگزاری آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ثبت‌نام در دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های حقوق جزا و جرم شناسی و زیست شناسی-ژنتیک (علوم زیستی) پردیس دانشگاهی (خودگردان) دانشگاه تربیت مدرس تا 7 دی ماه از طریق سایت اینترنتی دانشگاه به نشانی http://www.modares.ac.ir ادامه دارد.

 

ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کلیه رشته های کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، بلامانع است و در صورت قبولی دانشجو از رشته های کارشناسی غیر مرتبط با رشته کارشناسی ارشد، دانشجو موظف است دروس پیشنیاز لازم را به پیشنهاد گروه آموزشی بگذراند و هزینه دروس پیشنیاز را جداگانه پرداخت کند.

با توجه به مقررات آزمون اختصاصی، آزمون رشته هایی که مشمول آزمون کتبی شوند در روز پنج شنبه 26 دی ماه 1392 و آزمون رشته هایی که مشمول مصاحبه علمی و بررسی مدارک شوند مصاحبه علمی آنها در روز چهارشنبه 25 دی ماه 1392 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی کلیه رشته های پردیس خودگردان دانشگاه مشابه دوره های روزانه به صورت آموزشی – پژوهشی خواهد بود و داوطلبان شاغل به تحصیل باید حداکثر تا 30 بهمن ماه به طور قطع فارغ التحصیل شوند.

پذیرش دانشجو در این دوره براساس احراز شرایط عمومی، اختصاصی، و کسب حد نصاب لازم در آزمون علمی انجام خواهد شد. حدنصاب لازم در آزمون توسط دانشگاه تعیین می گردد و در صورت عدم احراز آن توسط داوطلبان، پردیس خودگردان موظف به پذیرش و تکمیل ظرفیت در آن رشته نمی باشد.

دانشجویان پردیس دانشگاهی (خودگردان) از خدمات رفاهی از قبیل خوابگاه، وام تحصیلی، یارانه غذای دانشجویی و غیره برخوردار نمی باشند. لیکن، می‌توانند از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مانند کتابخانه، مرکز رایانه و مرکز اسناد و مدارک علمی بدون پرداخت هزینه و همچنین از امکانات رفاهی موجود مانند رستوران، مجتمع ورزشی، … به هزینه شخصی و طبق مقررات دانشگاه استفاده کنند.

همچنین پذیرفته شدگان مشمول خدمت وظیفه عمومی از تسهیلات معافیت تحصیلی بهره مند خواهند شد.

میزان شهریه دوره

شهریه تحصیلی دوره -چهار نیمسال- در رشته حقوق جزا و جرم شناسی 160 میلیون ریال و رشته ژنتیک 180 میلیون ریال است در صورت گذراندن دروس جبرانی، مردودی و … و طولانی شدن دوره ی تحصیل بیش از چهار نیمسال تحصیلی، دانشجو باید شهریه تحصیلی دوره مازاد را وفق مقررات دانشگاه جداگانه پرداخت نماید.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات امور ثبت نام الکترونیکی می توانند با شماره تلفن 88976786 و 88976987 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید