برگزاری کارگاه آموزشی «مدیریت پسماند واحدهای صنعتی»

http://www.callforpapers.ir/سرپرست مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند واحدهای صنعتی توسط این مرکز خبر داد و افزود: این کارگاه 15 دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر لیلا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش آگاهی مخاطبان در مدیریت پسماند واحدهای صنعتی دانست و افزود: مدیران، مهندسان و مسؤولان تمام واحدهای صنعتی و معدنی و دانشجویان و کارشناسان عمران، محیط زیست، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، صنایع، مدیریت و سایر رشته‌های مرتبط از مخاطبین اصلی این کارگاه هستند.

وی در ادامه در خصوص اهمیت برگزاری این کارگاه گفت: با توجه به لزوم آشنایی واحدهای صنعتی با مفاد قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن از یک سو، همچنین اجرای ضوابط و مقررات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از سوی دیگر، آشنا کردن واحدهای صنعتی با قوانین و مقررات موجود و نحوه مدیریت پسماند واحدهای خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

امیری همچنین با اشاره به تسهیلات این دوره برای دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشجویان برای شرکت در این کارگاه با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از تخفیف 30 درصدی ثبت نام بهره مند شوند، همچنین سازمان‌هایی که در این دوره آموزشی بیش از یک نفر شرکت کننده دارند، از تخفیف 20 درصدی برخوردار می‌شوند.

سرپرست مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، با اشاره به این که استادان برجسته‌ای در این دوره آموزشی به تدریس خواهند پرداخت، تصریح کرد: در پایان این دوره از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران به مخاطبین گواهی شرکت اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره آموزشی به آدرس سیدخندان، سهروردی شمالی، کوچه مهاجر، پلاک 13 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 88763087- 88763078- 88510702 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید