فصلنامه «پژوهش‌های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش» منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/شماره جدید فصلنامه پژوهش‌های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش به زبان فارسی از سوی جهاد دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، در این نشریه، مقالات علمی و نتایج پژوهش‌های کاربردی، توسعه‌ای و بنیادی پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در حوزه‌های زیستی و مدیریتی ورزش در اختیار علاقه‌مندان علوم ورزشی قرار می‌گیرد.

در شماره جدید این فصلنامه مقالاتی با عناوین «ارزیابی عملکرد مربیان تیم‌های ملی والیبال ایران با استفاده از روش بازخورد»، «اثر مصرف ملاتونین بر برخی شاخص‌های انقباض پذیری قلب طی فعالیت وامانده ساز»، «رتبه بندی شاخص‌های انتخاب مربیان تیم‌های ملی فوتبال ایران»، «بررسی ارتباط کایفوز با استقامت عضلات ثبات مرکزی تنه و استقامتی» و «رابطه ویژگی‌های شغلی و وضعیت اجتماعی – اقتصادی با خودکارآمدی معلمان» منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، «تاثیر یک جلسه فعالیت ورزشی متناوب با شدت بالا در شرایط هیپوکسی»، «تعیین سهم نسبی عوامل مدیریتی در وفاداری به برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال» و «تاثیر مصرف مکمل آرژنین و فعالیت ورزشی مقاومتی حاد بر پاسخ هورمون رشد» از دیگر مقالات منتشر شده در فصلنامه پژوهش‌های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید