ارزیابی 1800 طرح اختراعی در سازمان پژوهش‌های علمی ایران

http://www.callforpapers.ir/طی امسال، هزار و 800 طرح اختراعی در دفتر مدیریت دانش و مالکیت فکری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ارزیابی و داوری شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر انور شلماشی، مدیر کل دفتر تجاری سازی و پشتیبانی فناوری و مالکیت فکری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در این خصوص گفت: در راستای ارزیابی اختراعات در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از آذر 1391 تا آذر 1392 در دفتر مدیریت دانش و مالکیت فکری، تعداد 91 جلسه شورای تخصصی ارزیابی اختراعات در پنج گروه تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک و عمران، شیمی و مواد، کشاورزی و زیست فناوری و غیره برگزار شد.

شلماشی افزود: طی برگزاری این جلسات 1820 مورد تقاضای ارزیابی اظهارنامه و تایید اختراع که در پژوهشکده‌های تابعه سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مورد ارزیابی و داوری تخصصی قرار گرفته بودند، در شورا مطرح و پس از تعیین تکلیف، نتایج ارزیابی به متقاضیان و اداره کل مالکیت صنعتی منعکس شد.

وی یادآور شد: طی یک‌ سال اخیر بیش از هزار تقاضا مورد پذیرش قرار گرفته‌ است که نسبت به تعداد 420 تقاضاهای سال قبل، رشد 260 درصدی را به همراه داشته‌ است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید