برگزاری دومین همایش تخصصی معماران در مشهد

http://www.callforpapers.ir/دومین همایش از سلسله همایشهای تخصصی معماران با محوریت موضوع “مسکن” در تاریخ 4،5 و 6 دی ماه امسال در مشهد آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) سعیـد ایزدی قائم مقام و معاون وزیر راه و شهرسازی، محمد رضا حسین نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، محمد رضا اخوان مدیر کل راه شهرسازی استان خراسان و محمد رضـا رئیسی رئیس سـازمان نظام مهندسی سـاختمان خراسان رضوی به عنوان میهمانان ويژه در این همایش حضـور خواهند داشت.
این همایش با هدف نکوداشت مفاخر معماري معاصر ايران، تغيير نگاه به مسکن از باور كمي به ارزشهاي كيفي، ارتقـاء باور جمعي نسبت به مسکن و فضـاي مسکوني و تحقق شعـار سقفی مناسب برای همه در محل هتل پردیسان به مدت سه روز برگزار می‌شود.
همچنین در خصـوص گسترش آموزشهـاي تخصصي غير رسمي در حوزه شهرسـازي و معماري، یک دوره کارگاه 20 ساعته در زمینه‌ مفاهيم كيفي طراحي خانه بر اساس روشهای روز از جمله برنامه‌های این همایش می‌باشد.
به گزارش واحد روابط عمومی رایا، دكتر سياوش تيموري عضـو جامعه معمـاران فرانسه در رابطه با خـانه جـایگاه بروز شخصیت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
شـایان ذکر است، علاقمندان و متخصصـان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی www.rayahb.com مراجعه نمایند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید