توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور از فردا

http://www.callforpapers.ir/مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور،گفت: آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 92 در صبح روز جمعه، 29 آذرماه 92 در 85 شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور در 125 کد رشته امتحانی از 14 مهرماه سال جاری آغاز و 25 مهرماه به پایان رسید، گفت: در این آزمون تعداد 109 هزار و 884 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 51 هزار و دو نفر معادل 46.41 درصد داوطلبان زن و 58 هزار و 882 نفر معادل 53.59 درصد داوطلبان مرد هستند.

توکلی درباره زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، تصریح کرد: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور و نحوه رفع نقص و محل‌های آن در روز سه شنبه 26 آذرماه روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org‌ قرار داده و در نشریه پیک سنجش نیز نیز منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه شروع فرآیند آزمون از ساعت 9:30 روز جمعه آغاز می‌گردد، گفت: درهای ورودی حوزه امتحانی راس ساعت هشت صبح بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

وی افزود: هر داوطلب برای حضور در آزمون باید علاوه بر کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه، چند مداد سیاه، مدادتراش و سوزن همراه داشته باشند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی کیف دستی، پیجر، تلفن همراه، بی سیم، جزوه، کتاب، ماشین حساب و هرگونه نت و یادداشت و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیدا خودداری کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌بدیهی است به همراه داشتن هر کدام از این وسایل به عنوان تقلب تلقی می شود و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که شرح آن در اطلاعیه آمده است رفتار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون‌کلیه ‌داوطلبان به شرح جدول شماره 2 مندرج در دفترچه راهنما است گفت: داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی(دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه (نوبت سیزدهم) چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 9، 10، 11، 12و 15 (شامل نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره‌شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته»، و کدرشته‌ محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 28 آذر ماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

وی افزود: در صورتیکه داوطلبان نسبت به بندهای 3 و 8 (جنس و معلولیت) تفاوتی مشاهده کردند ضروری است از روز چهارشنبه 27 آذر ماه لغایت روز پنجشنبه 28 آذر ماه از ساعت 8:00 الی 12:00 ظهر و از ساعت 14:00 الی 17:00 بعدازظهر به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه به شرح جدول شماره 2 مراجعه کنند.

توکلی اظهار کرد: چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با قیافة وی مغایرت داشته باشد لازم است داوطلب همراه با دو قطعه عکس به حوزه رفع نقص برای اصلاح کارت، در تاریخ مقرر مراجعه کند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد. و سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام خود داوطلب در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون داوطلب وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان-سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و ستاد کل نیروی مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ 30 آذر ماه به ارگان مربوطه مراجعه کند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه های بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 28 آذر ماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می‌باشد ضروری است از روز چهار‌شنبه 27 آذرالی روز پنج‌شنبه28 آذر از ساعت 8:00 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 بعدازظهر با به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

وی افزود: چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد ضروری است از روز چهار‌شنبه 27 آذر الی روز پنج‌شنبه مورخ 28 آذراز ساعت 8:00 الی 12:00 ظهر و از ساعت 14:00 الی 17:00 بعدازظهر به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند و با پیگیری موضوع مشکل برطرف گردد.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال‌ 92 همه‌ روزه‌ بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری، آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ می‌ باشد . لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند با شماره‌ تلفنهای‌ 99-88923595 به‌ طور مستقیم‌ (واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشددانشگاه پیام نور سال‌ 92) با روابط‌ عمومی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید