برگزاری دوره های آموزشی بهسازی لرزه ای در شیراز

http://www.callforpapers.ir/دوره جامع تحلیل غیرخطی و بهسازی لرزه ای سازه ها در Sap2000 و Etabs و دوره طراحی دالهای پس کشیده در شیراز برگزار می شود.

با توجه به استقبال بسیار خوب از دوره های گروه آموزشی تنباکوچی در سراسر ایران گروه آموزشی تنباکوچی تصمیم گرفت دو دوره آموزشی را در شهر شیراز برگزار نماید :
1- دوره جامع تحلیل غیرخطی و بهسازی لرزه ای سازه ها در Sap2000 و Etabs
این دوره آموزشی با تدریس مهندس تنباکوچی تا کنون نوزده دوره برگزار شده است
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این دوره آموزشی ، 5 تحلیل تخصصی آموزش داده میشود که به شرح ذیل میباشد :
1) استاتیکی غیرخطی Pushover و روشهای پیشرفته آن
] Modal Pushover & Adaptive Pushover [
2 ) تاریخچه زمانی غیرخطی و روشهای پیشرفته آن (IDA)
3 ) تاریخچه زمانی خطی
4) دینامیکی طیفی
5 ) استاتیکی خطی
در ضمن در این دوره آموزشی اصول بهسازی لرزه ای سازه ها نیز به تفصیل بهمراه نمایش عکس و فیلم های اجرایی آموزش داده میشود.
از مهمترین ویژگیهای این دوره آموزش میتوان به نداشتن پیشنیاز و طرح پیچیده ترین مطالب علمی با بیانی بسیار ساده اشاره کرد که قابل استفاده برای تمامی مهندسان عمران با هر سطح علمی خواهد بود.

2- دوره آموزشی طراحی دالهای پس کشیده
در این دوره آموزش طراحی دالها به روش پس کشیده به طور کامل آموزش داده میشود. علاوه بر طرح نکات نظری و تئوری مسائل اجرایی و عملی نیز آموزش داده میشود و چگونگی رسم نقشه های اجرایی نیز بطور کامل مطرح میگردد بطوریکه دانش آموختگان این دوره آموزشی توانایی کار در مهندسین مشاور را بطور کامل کسب خواهند کرد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند به وب سایتwww.tanbakoochi.com مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 09128984279 تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید