مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی «روندهای فناوری‌نانو» در ژاپن

http://www.callforpapers.ir/اولین همایش بین‌المللی روندهای فناوری‌ نانو (TNT Japan) بیست ونهم تا 31 ژانویه سال 2014 میلادی (9 تا 11 بهمن ماه 1392) در شهر توکیوی ژاپن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز سلسله همایش‌های روندهای فناوری‌ نانو در اروپا، کشور ژاپن نیز به دنبال این است تا چنین همایش‌هایی را در قاره آسیا برگزار کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در موضوعات «محاسبات مولکولی و اتمی»، «گرافن/ نانولوله‌های کربنی»، «نانو زیست‌فناوری و نانوپزشکی»، «نانو شیمی»، «ابزارهای سنتز نانو و همگرایی نانومقیاس»، « نانو مغناطیس و اسپینترونیک»، «نانومواد برای انرژی»، «نانو اپتیک/ نانوفتونیک/ پلاسمونیک»، «مواد مبتنی بر نانوذرات و نانوساختارها»، «مقررات- سم‌شناسی-ریسک‌ها»، «نظریه و مدل‌سازی در مقیاس نانو» و غیره حداکثر تا تاریخ 13 دسامبر سال 2013 (22 آذر ماه 1392) چکیده مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

به نوشته سایت نانو، مجموعه نشست‌های سطح بالای دانشمندان، نظیر سایر برنامه‌های مشابه بین‌المللی، به دنبال بحث و بررسی دامنه گسترده‌ای از تحقیقات کنونی حوزه علم و فناوری‌ نانو است و همایش بین‌المللی TNT Japan، با حفظ ویژگی‌های اصلی نسخه‌های اروپایی، فرصت مناسبی را برای تعاملات بیشتر فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.tntjapan.org/JPN/index.php مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید