هشتمین سمینار آموزشی سالیانه ویژه‌ دستیاران ارولوژی سراسر کشور برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/هشتمین سمینار آموزشی سالیانه ویژه‌ دستیاران ارولوژی سراسر کشور با هدف یکسان‌سازی آموزش به‌مدت سه روز (17 تا 19 دی‌ماه) در بیمارستان هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سعید حقدانی مسوول کمیته دستیاری انجمن ارولوژی ایران در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این‌که موضوعات علمی و نحوه‌ ارائه‌ آن با نظرسنجی از دستیاران سراسر کشور در سال گذشته تعیین شده است، اظهار کرد: انجمن ارولوژی ایران هر سال برای همسان‌سازی آموزش دستیاران ارولوژی کشور سمیناری را برگزار می‌کند که محدودیتی برای شرکت دستیاران ارولوژی وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای فراهم کردن امکان حضور حداکثری دستیاران انجمن ارولوژی کشور از مدیر گروه‌های دانشگاه‌ها طی نامه‌ای خواسته تا حجم کار اتاق عمل در مدت این سه روز را کمتر کنند تا رزیدنت‌های ارولوژی به‌ویژه دستیاران سال 4 برای آمادگی شرکت در آزمون تخصصی بورد در این سمینار حضور یابند.

مسوول کمیته‌ی دستیاری انجمن ارولوژی ایران با بیان این‌که براساس نتایج نظرسنجی از دستیاران کانسرها، دستگاه ادراری جزو مباحث اولویت‌دار سمینار امسال است، افزود: براساس نظرسنجی سال پیش از دستیاران و استقبال کمتر آنها از ارائه‌ مطالب آموزشی به شیوه‌ سخنرانی، مطالب به شیوه‌ Case Discussion ارائه می‌شود.

دکتر حقدانی این شیوه از ارائه‌ مطالب را در آمادگی دستیاران سال 4 برای آزمون تخصصی بورد موثر دانست و گفت: البته امسال از اساتید بورد کشوری نیز دعوت شده تا در قالب پانل شبه‌بورد برای دستیارانCase‌ها را مطرح کنند.

وی یادآور شد: برای سمینار امسال 15 تاپیک در نظر گرفته شده که اساتید آن از سراسر کشور دعوت شده‌اند به‌عنوان مثال کانسر کلیه دکتر «موسوی بهار» از دانشگاه علوم پزشکی همدان، کانسر مثانه دکتر «ایرانی» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کانسر پروستات دکتر «سیدیوسف حسینی» از دانشگاه علوم پزشکی تهران، کانسر بیضه دکتر «نوروزی» از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. هم‌چنین دکتر «حاج ابراهیمی» از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دکتر «امامی» از دانشگاه علوم پزشکی ایران شیوه‌ جراحی بی‌اختیاری ادرار در زنان را به‌صورت سخنرانی ارائه می‌کنند.

براساس این گزارش، هزینه‌ی اقامت دستیاران شهرستانی از سوی انجمن ارولوژی ایران پرداخت می‌شود و شرکت برای همه‌ دستیاران آزاد و رایگان است. امسال هم‌چنین در ضیافت شام از طرف انجمن ارولوژی، فضایی برای آشنایی بیشتر بین اساتید و رزیدنت‌های ارولوژی مناطق مختلف کشور فراهم شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید