میزبانی سیویلیکا در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ

http://www.callforpapers.irمجموعه سیویلیکا در نمایشگاه الکامپ از تمامی پژوهشگران و محققان کشور دعوت می نماید تا از غرفه این مجموعه در سالن 41 غرفه 2 واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 14 الی 17 آذر ماه بازدید نمایند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)به نقل از سیویلیکا از جمله اقدامات ویژه در این نمایشگاه، ارائه کارت عضویت رایگان به پژوهشگران و اعضای گرامی سایت می باشد.

تمامی اعضاء و پژوهشگرانی که تاکنون حتی یک خرید اینترنتی تک مقاله ی موفق از پایگاه سیویلیکا داشته اند، می توانند با مراجعه به غرفه سیویلیکا کارت رایگان عضویت دریافت نمایند.

 

مجموعه سیویلیکا در حال حاضر دارای 11 زیرمجموعه تخصصی در حوزه های مختلف می باشد که بزرگترین آنها پایگاه مرجع دانش (www.CIVILICA.com) با بیش از 220 هزار عنوان مقاله ایرانی نمایه شده و مرجع کتاب (www.LIBRARYA.com)ارائه کننده ایبوک های تخصصی به زبان اصلی می باشد.

علاوه بر این سایتهای خبری تخصصی در حوزه علمی مانند پایگاههای فراخوانها علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir) و پایگاه خبری صنعت ساختمان (www.BanaNews.ir) و سایت نمایشگاه صنعت ساختمان(www.ConFair.ir) و چند پایگاه تخصصی حوزه کنفرانسها از جمله زیر مجموعه های سیویلیکا می باشند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید