جزئیات ثبت‌نام و برگزاری نخستین آزمون سراسری کارآفرینی دانش‌آموزی

http://www.callforpapers.ir/مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری کارآفرینی دانش آموزان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود:دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری سازمان سنجش در راستای اجرای طرح ملی کشف، ارزیابی و آماده سازی شایستگی‌های فردی (طرح کاشف) در حوزه کسب و کار و کارآفرینی نخستین آزمون سراسری سنجش توان کارآفرینی را برای دانش آموزان و اولیای آنها برگزار می‌کند.

وی درباره هدف برگزاری این آزمون اظهار کرد: شرکت کنندگان در این آزمون می‌توانند با توانایی‌های کارآفرینی خود آشنا شده و برای ساختن آینده‌ای کارآفرینانه برای خود برنامه‌ریزی کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به نحوه ثبت نام در این آزمون تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون باید براساس اطلاعیه‌ای که از روز پنج شنبه 30 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه چهارم آذرماه نیز منتشر شده است نسبت به ثبت نام منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

 

توکلی درباره شرایط ثبت نام داوطلبان گفت: هر داوطلب در صورت واجد شرایط بودن باید حداکثر تا پایان روز شنبه 9 آذرماه نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به هزینه ثبت نام برای شرکت در این آزمون اظهار کرد: هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون کارآفرینی 300 هزار ریال است که داوطلبان باید نسبت به پرداخت این هزینه به صورت الکترونیکی و به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در پایان ثبت‌نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه می شود که داوطلبان باید تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگه دارند.

توکلی درباره زمان توزیع کارت شرکت در آزمون نیز گفت: کارت شرکت در این آزمون به همراه برگ راهنما از روز سه شنبه سوم دی ماه 92 روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید