دانشگاه آزاد واحد اصفهان بین‌المللی شد/ پذیرش دانشجوی خارجی از بهمن ماه

http://www.callforpapers.ir/رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از موافقت معاونت بین‌الملل دانشگاه با بین‌المللی شدن این واحد خبر داد و گفت: از بهمن ماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجوی خارجی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) فروغی با اعلام این خبر، گفت: با پیگیری‌های فراوان انجام شده در سال‌های گذشته و تلاش‌های صورت گرفته توسط بخش‌های آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی و بازدید کارشناسان حوزه معاونت بین‌الملل، مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه صادر شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و رهنمودهای حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه و اعضای کمیته گسترش واحدهای بین‌الملل، اظهار کرد: ظرفیت‌های علمی، حضور اساتید بنام و صاحب تألیف، امکانات کتابخانه‌ای و آزمایشگاهی، تحقق پژوهش‌های مهم و راهبردی انجام شده در واحد اصفهان(خوراسگان) و نیز بسترهای مناسب آموزشی، دانشجویی و رفاهی موجود و دیگر مؤلفه‌های اختصاصی و عمومی مورد تأیید کمیته گسترش واحدهای بین‌الملل، زمینه موافقت و صدور مجوز پذیرش دانشجوی خارجی را در این دانشگاه فراهم کرد.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به مجوز صادره، با هماهنگی حوزه معاونت آموزشی دانشگاه و فراهم کردن مقدمات اولیه ثبت‌نام و پذیرش، از بهمن ماه سال جاری اقدام به پذیرش دانشجوی خارجی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید