فراخوان سومین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند

http://www.callforpapers.ir/سومین دوره مسابقات ملی شناورهای هوشمند در قالب تیم‌های دانشجویی و دانش آموزی، اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) گروه مهندسی دریا و قطب علمی هیدرودینامیک و دینامیک متحرک‌های دریایی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و ارگانها و نهادهای دریایی کشور، سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند را با هدف تقویت مهارت‌های فنی و مهندسی و خلاقیت دانشجویان و دانش آموزان، تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان و طرح ایده‌های نو، تمرین مهارت‌های تیمی (Team Work) در قالب تیم‌های دانشجویی، آشنایی عملی با اصول طراحی مهندسی، ترویج روحیه کارآفرینی و ایجاد پتانسیل‌های نوآورانه در دانشجویان، ایجاد انگیزه در صنعتگران جهت سرمایه گذاری در عرصه‌های تحقیقاتی و ایجاد شرایط لازم برای عملی کردن تحقیقات کاربردی برگزار می‌کند.

سومین دوره این مسابقات در دو رده شناورهای بدون سرنشین کنترل از راه دور و شناورهای هوشمند برگزار می‌شود. تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نخست به طراحی شناور مد نظر خود می‌پردازند که بر اساس نو‌آوری، رعایت اصول فنی و مهندسی و پیش‌بینی مراحل ساخت شناور جهت شرکت در مرحله نهایی انجام می‌شود. مرحله نهایی مسابقات، عرصه‌ای جهت نمایش توانمندی‌های وسیله جهت انجام مأموریت‌های محوله است که در نیمه دوم اردیبهشت سال 1393 برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات شناورهای هوشمند، آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات که ضمن ایجاد مهارت‌های تیمی و شرایط لازم برای عملی کردن تحقیقات کاربردی، زمینه‌ساز برقراری ارتباطی مؤثر و هدفمند میان صنعت و دانشگاه است، 30 آذرماه امسال است.

در پایان این مسابقه به تیم‌های برتر ضمن اهدای گواهی‌نامه از دانشگاه صنعتی شریف، جوایز نقدی نیز اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مسابقات به نشانی http://asvc.merc.sharif.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید