اعلام فراخوان جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان

http://www.callforpapers.ir/ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان بهمن ماه امسال به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سروش علیمرادی، دبیر ششمین جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان، با بیان این که جشنواره طرح کسب و کار دانشجویی فرصتی است تا جوانان خلاق و نوآور، ایده‌های کارآفرینانه خود را در یک چارچوب علمی مطرح کرده و به محک داوری بگذارند، گفت: این حرکت فرهنگی، توسعه نوآوری، خلاقیت و ایده پردازی را به دنبال دارد.

وی به برگزاری همه ساله جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان توسط این مرکز اشاره و اضافه کرد: این جشنواره به نوبه خود ضمن کمک به تشکیل هسته‌های فن آفرینی، مقدمه شکل گیری مؤسسات دانش بنیان و در نتیجه توسعه اقتصاد دانایی محور را فراهم خواهد کرد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان تشویق و ترویج فرهنگ ایده پردازی و خلاقیت، توسعه تفکر به کارگیری علم و فناوری و آموخته‌های دانشگاهی در راستای تولید ثروت، شکل دهی هسته‌های فن آفرینی و تشویق در راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده در جهت تکمیل چرخه تبدیل ایده به محصول و حرکت در راستای تحقق دانشگاه کارآفرین از دیگر اهداف برگزاری ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان است.

 

علیمرادی اضافه کرد: علاقه‌مندان لازم است به صورت انفرادی و یا در قالب یک تیم کاری متشکل از دانشجویان شاغل به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های دولتی و یا آزاد استان اصفهان در مسابقه شرکت کنند که در صورت نیاز به حضور اعضای غیر دانشجو در تیم، با هماهنگی مرکز کارآفرینی دانشگاه مربوطه امکان پذیر است.

دبیر ششمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه‌های استان اصفهان با بیان این که به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت، افزود: طرح‌های برتر معرفی شده، امکان حضور در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی را بدست خواهند آورد.

وی در پایان، زمان ارسال طرح‌های کامل را پایان دی ماه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان و یا جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به دو آدرس www.karafarini.iut.ac.ir و www.shtf.ir مراجعه کرده ویا با تلفن 3912293-0311 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید