انتشار یک کتاب جدید در حوزه علوم دامی در دانشگاه صنعتی اصفهان

http://www.callforpapers.ir/کتاب «ژنتیک کمی و آنالیز ژنوم» به قلم دکتر سعید انصاری مهیاری، عضو هیأت علمی گروه علوم دامی دانشکده مهندسی کشاورزی و مهندس مهرنوش فروتن، دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر سعید انصاری مهیاری با اشاره به این که استادان و محققان مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در حوزه علوم دامی مخاطبان اصلی این کتاب هستند، افزود: در جمع آوری و تدوین مطالب این کتاب سعی شده تا ضمن ذکر اصول و تکنیکهای کاربردی، از جدیدترین موضوعات و دستاوردهای حوزه اصلاح ژنتیک دام استفاده شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از نگارش این کتاب تأمین منبع علمی مناسب برای تدریس در دروس اصلاح دام و ژنتیک کمی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های کشور بوده است.

وی با بیان این که در نگارش کتاب حاضر عمدتا از منابع علمی جدید، به­ همراه نقطه نظرات و تجربیات متخصصان استفاده شده است، انتشار آن را تلاش در جهت غنای علمی بیشتر در حوزه علوم دامی و حرکتی رو به جلو در راستای افزایش بهره وری در صنعت دامپروری کشور دانست.

بر اساس این گزارش، این کتاب مجموعه‌ای از مبانی و مفاهیم ژنتیک و اصلاح نژاد است که در 240 صفحه مشتمل بر 12 فصل منتشر شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید