پذیرش دانشجو ی دکتری تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

http://www.callforpapers.ir/معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر احمدعلی عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی پژوهشی، اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در نظر دارد با توجه به جایگاه پژوهش و به استناد رای صادره از شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، در سال تحصیلی 93-92 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع Ph.D در مراکز تحقیقات دانشگاه کند.

وی ادامه داد: پذیرش نهایی براساس احراز شرایط عمومی و اختصاصی و نتیجه مصاحبه حضوری طبق آیین‌نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی (Ph.D by Research) صورت خواهد گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از شروط لازم ورود و پذیرش برای تمامی داوطلبان سهمیه‌های مختلف در این دوره را داشتن حداقل دو مقاله تحقیقی (Original Article) منتشر شده در مجلات معتبر نمایه شده در نمایه نامه‌های بین‌المللی نوع یک(ISI، PubMed/ Medline) به عنوان نویسنده اول یا مسئول به تشخیص کمیته منتخب در هنگام ثبت‌نام دانست.

وی با بیان اینکه ارائه مدرک زبان موافق با مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی یکی دیگر از شروط لازم برای پذیرش است، تصریح کرد: داوطلبان باید قبل از تکمیل فرم مشخصات و ارسال مدارک، آیین‌نامه دکتری تخصصی پژوهشی را در سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی WWW.HBI.IR، به دقت مطالعه کنند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: داوطلبان باید تمامی مدارک مورد نیاز را از طریق پست پیشتاز تا پایان وقت اداری 15 آذر ماه امسال به آدرس ساری، میدان معلم، ساختمان شماره ۲ دانشگاه، معاونت تحقیقات وفناوری و کد پستی ۴۸۱۷۸۴۴۷۱۸ ارسال کنند.

عنایتی اظهارداشت: شماره تلفن 3240984-0151 آماده پاسخگویی به متقاضیان است و همچنین داوطلبان برای دریافت مدارک و فرم مورد نظر و نیز کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://rphd.mazums.ac.ir (بخش فراخوان) مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید