فراخوان برگزاری هفتمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کویر در زاهدان

http://www.callforpapers.ir/هفتمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کویر، 17 تا 19 دی ماه امسال در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مصیب پهلوانی، رییس بنیاد نخبگان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این جشنواره در قالب برپایی نمایشگاه تجاری سازی اختراعات و نوآوری به میزبانی بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان و با مشارکت بنیاد نخبگان استانهای کرمان و یزد برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در حالی برگزار می‌شود که استانداری سیستان و بلوچستان، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، دانشگاه زابل، دانشگاه دریانوردی چابهار، دانشگاه ولایت ایرانشهر، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان فنی و حرفه‌ای استان و پارک علم و فناوری استان حمایت خود را از برگزاری جشنواره اعلام کرده‌اند.

پهلوانی از همه مخترعین و نخبگان دعوت کرد تا با ارائه آثار ارزشمندشان در این جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بنیاد نخبگان استان به آدرس sb.bmn.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 3223545-0541 تماس بگیرند، همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق وب سایت http://saman.bmn.ir از هم اینک تا پایان آذر ماه امسال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید