جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/جشنواره استانی کارآفرینی برق و کامپیوتر پارک علم و فناوری کرمانشاه، نیمه دوم آذرماه امسال همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهندس شهریار فرهنگ، دبیر جشنواره استانی کارآفرینی برق و کامپیوتر پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به تاثیر شیوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در اطلاع رسانی هدف دار برای شناسایی ایده‌های موجود در این حوزه گفت: استفاده از ابزارهای جدید در عرصه اطلاع رسانی از اولویتهای موجود است.

فرهنگ در این زمینه اظهار کرد: طی حدود یک ماه 70 طرح تنها در بخش مسابقه‌ای جشنواره ثبت نام کرده‌اند و این مهم در حالی محقق شده که کل بودجه هزینه شده برای تبلیغات کمتر از 15 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این موفقیت به دلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی به ویژه در دانشگاه‌ها بوده است.

فرهنگ گفت: سیاست گذاری جشنواره نیز بر مبنای حمایت از طرح‌های میان رشته‌یی است که این نیز نقش بسزایی در اقبال عمومی داشته است.

دبیر جشنواره برق و کامپیوتر پارک علم و فناوری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره استانی کارآفرینی برق و کامپیوتر با معرفی طرح‌های برگزیده در روز 28 آذر ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید