نخستین مجله «پزشکی قلب و قفسه سینه» کشور منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/نخستین مجله تخصصی پزشکی «قلب و قفسه سینه» (Journal of Cardio-Thoracic Medicine) کشور در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر رضا باقری، سردبیر و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این مجله پس از تصویب در معاونت پژوهشی دانشگاه به چاپ رسیده و از ابتدای مهر ماه امسال نیز از سوی وزارت بهداشت رتبه علمی و پژوهشی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون از این مجله که به صورت فصلنامه منتشر می‌شود، دو شماره منتشر شده است، خاطرنشان کرد:‌ این مجله در پایگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله ISC، DOAJ، EBSCO، شاخص کوپرنیک، Magiran و گوگل اسکولار نمایه شده که این امر موجب شده است مقالات چاپ شده در این مجله از امتیاز پژوهشی مناسبی برخوردار شوند.

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد:‌ مقالات چاپ شده در این مجله در محورهای مختلفی از جمله بیماری‌های ریوی، قلبی (کاردیولوژی ) جراحی قلب و جراحی ریه و پیوند قلب و ریه به چاپ می‌رسند.

باقری با اشاره به اینکه این مجله به زبان انگلیسی به چاپ منتشر می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با حمایتهای علمی و تحقیقاتی و تلاش در راستای نمایه شدن در دیگر پایگاه‌های علمی بین‌المللی خدمات بیشتری به پژوهشگران ارائه شود.

بر اساس این گزارش، پژوهشگران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و علاقه‌مندان می ‌وانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مجله به نشانی http://jctm.mums.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید