کنگره «اخلاق تولیدمثل» در جهرم برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/نخستین کنگره بین‌المللی «اخلاق تولید مثل» و سومین همایش ملی «اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری»، 27 تا 29 آذرماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر رحیم رئوفی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع مدیران دستگاه‌های دولتی در تشریح برنامه‌های کنگره اخلاق تولید مثل، با اشاره به حضور 20 شخصیت علمی از کشورهای مختلف جهان و صاحب‌نظران موضوع از سراسر کشور، خاطرنشان کرد: این اولین بار است که یکی از شهرستان‌های استان فارس، میزبان کنگره‌ای علمی در سطح بین‌المللی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به برنامه ریزی های اولیه کنگره اخلاق تولیدمثل خاطرنشان کرد: در این همایش پذیرای 50 شخصیت داخلی ازجمله وزیر بهداشت و برخی چهره‌های علمی از حوزه و دانشگاه خواهیم بود و مدعوین در خصوص جدیدترین دستاوردهای حوزه تولیدمثل به بحث و بررسی موضوع می‌پردازند.

وی همچنین با اشاره به دریافت مجوز راه اندازی مرکز “IVF” در دانشگاه علوم پزشکی جهرم بعنوان یکی از ثمرات برگزاری این همایش در دوره‌های گذشته، افزود: این مرکز می‌تواند در توسعه و پیشرفت جهرم در حوزه ناباروری تاثیرگذار باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی نهادها و دستگاه‌های اداری برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش، خاطرنشان کرد: در این همایش و کنگره آخرین یافته‌ها، تحقیقات و تجارب موفق در زمینه مطالعات موردی و نظریات و تئوری‌های جدید محققان جهان اسلام به اشتراک گذاشته می‌شود.

رئوفی از دستگاه‌های اجرایی و مدیران جهرم خواست تا با همکاری با کمیته اجرایی کنگره در پیشبرد برگزاری این همایش به مهمترین رویداد علمی این شهرستان کمک کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین از آغاز به کار آزمایشی بیمارستان خفر خبر داد و افزود: بیمارستان خاتم الانبیاء بخش خفر از ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و بخش‌های مختلف بیمارستان با جدیدترین امکانات به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید