ایجاد هشت رشته جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز

http://www.callforpapers.ir/با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هشت رشته تحصیلی جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز ایجاد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمدتقی اعلمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر، گفت: در راستای سیاست‌های این دانشگاه، مبنی بر گسترش مقطع تحصیلات تکمیلی و رشته و گرایش‌های جدید و بین رشته‌ای در این مقاطع، پس از فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم بنا به درخواست این دانشگاه، شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، با ایجاد رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی در مقطع دکتری و مهندسی پزشکی- بیوالکترونیک، مهندسی هوافضا- دینامیک پرواز و کنترل، مهندسی فتونیک، مهندسی فناوری اطاعات – مخابرات امن، زبان و ادبیات انگلیسی، مهندسی عمران – محیط زیست و مهندسی خطوط راه آهن در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کرده است.

وی افزود: از اول امسال تا کنون 30 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه ایجاد شده است که از این تعداد شش رشته در مقطع دکتری، 21 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، یک رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته در مقطع کاردانی بوده است.

شایان ذکر است، هم اکنون دانشگاه تبریز در 140 رشته در مقطع دکتری و نزدیک به 344 رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو تربیت می‌کند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید