کارگاه «روش‌های تحلیل داده‌ها در فیزیک دریا» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی «روش‌های تحلیل (آنالیز) داده‌ها در فیزیک دریا» از دوم تا 6 آذر ماه امسال در محل پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کارگاه که به منظور تربیت نیروی متخصص در میان دانشجویان و محققان علوم دریایی برگزار می‌شود، بر داده‌های فیزیک دریا برای کسب تجربه در جمع آوری داده‌ها و مشکلات عملی در پردازش و آنالیز آن‌ها تاکید دارد.

دکتر سیده محبوبه مولوی عربشاهی، دبیر علمی این کارگاه در این باره اظهار کرد: کارگاه مذکور گستره‌ای از تکنیکهای مفید آنالیز داده‌ها برای اقیانوس شناس‌ها است که در کتاب‌ها و مجلات مختلف از آن‌ها یاد شده است.

وی ضمن اشاره به این که روش‌های عددی، آنالیز سری زمانی و تکنیکهای آماری با جزییات کامل در این کارگاه تحقیق خواهد شد، اضافه کرد: آنالیز داده‌های جریان سنجی، موج، جزر و مد (تراز آب)، ویژگی‌های فیزیکی آب (CTD) و همچنین داده‌های باد از مهم‌ترین عناوین آموزشی در این کارگاه است.

علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند جهت دریافت فرم ثبت نام به وب سایت پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی به نشانی http://www.inio.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید