جایزه‌ «هنر و ادبیات محتشم» اهدا می‌شود

http://www.callforpapers.ir/جایزه «هنر و ادبیات محتشم» اهدا می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در فراخوان برگزاری این جایزه آمده است: «نخستین برنامه کاروانیان نینوا در تجلیل و تکریم هنرآورانی که پنجره‌هایی بر چشم‌اندازهای حماسه محرم گشوده‌اند و داغدارانی که لاله‌زاران حسینی را سروده‌اند، متقارن با اربعین حسینی (ع) (2 دی‌ماه سال جاری) از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

این، فراخوانی است در نخستین سال اجرای برنامه به شاعران و هنرمندان فعال در عرصه‌های فیلم و عکس رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی تا چراغ منزل را بیفروزند. بدان امید که در سال‌های آتی، بهره‌مندی از گشایش وقت، فرصت توسعه قلمرو این برنامه را به ساحت هنرهای دیگر فراهم آورد.

بخش‌های مختلف فراخوان «کاروانیان نینوا» عبارت‌اند از:

1. بخش شعر: از شرکت‌کنندگان در این بخش دعوت می‌شود که 2 تا 4 اثر از سروده‌های خود را در قالب‌های سنتی و یا نوین (به صورت تایپ‌شده بر روی صفحه ی A4 ) به دبیرخانه «کاروانیان نینوا» به نشانی تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی ارغوان، بلوار مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فرستاده و یا فایل آثار خود را در قالب ورد به نشانی اینترنتی Tehran@farhang.gov.ir ارسال کنند. با توجه به ضیق وقت، فرصت ارسال آثار نهایتا تا پایان ماه محرم امسال (12 آذرماه) است.

 

جوایز:

الف) در قالب‌های سنتی

نفر اول 2 میلیون و 500 هزار تومان

نفر دوم 2 میلیون تومان

نفر سوم 1 میلیون و 500 هزار تومان

ب) در قالب‌های نوین

نفر اول 2 میلیون و 500 هزار تومان

نفر دوم 2 میلیون تومان

نفر سوم 1 میلیون و 500 هزار تومان

تبصره: افزون بر حائزان رتبه‌های سه‌گانه به تشخیص هیأت داوران به سرایندگان آثار در خور تقدیر نیز جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

دبیر بخش شعر و مسؤول هیأت داوران: ساعد باقری

2. فیلم و عکس: کلیه شهروندان فضای مجازی می‌توانند به تعداد دل‌خواه خود عکس‌های دارای فرمت JPG و فیلم‌های دارای فرمت 3GP یا AVI را که از مراسم‌های سوگواری، دسته‌های عزاداری و سایر آیین‌های عاشورایی از طریق دستگاه تلفن همراه، دوربین‌های حرفه‌یی و یا غیرحرفه‌یی، عکاسی یا فیلم‌برداری کرده‌اند، از طریق دبیرخانه مجازی «کاروانیان نینوا» به نشانی اینترنتی http://www.zigur.com/moharam ارسال کنند. این برنامه در دو بخش حرفه‌یی و غیرحرفه‌یی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مشارکت سازمان بسیج شهرداری تهران، گروه سایت‌های پرشین بلاگ و سازمان هنری رسانه‌یی اوج برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار پایان ماه محرم امسال (12 آذرماه) بوده و در اربعین سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ( 2 دی‌ماه سال جاری) از برگزیدگان تقدیر خواهد شد. ضمنا در پایان برنامه، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نمایشگاهی مجازی از آثار شرکت‌کنندگان در قالب یک رسانه بر خط اینترنتی ایجاد خواهد شد.

جوایز:

الف) بخش حرفه‌یی

نفر اول 3 سکه تمام‌بهار آزادی

نفر دوم 2 سکه تمام‌بهار آزادی

نفر سوم 1 سکه تمام‌بهار آزادی

ب) بخش غیرحرفه‌یی

نفر اول 3 سکه تمام‌بهار آزادی

نفر دوم 2 سکه تمام‌بهار آزادی

نفر سوم 1 سکه تمام‌بهار آزادی

تبصره: افزون بر حائزان رتبه‌های سه‌گانه به تشخیص هیأت داوران به تولیدکنندگان آثار درخور تقدیر نیز جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

دبیر بخش فیلم و عکس فضای مجازی و مسؤول هیأت داوران: مهدی بوترابی»

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید