تمدید فراخوان مشاركت در توسعه سیستم عامل بومی

مرکز تحقیقات مخابرات ایران فراخوان دعوت به همکاری موسسات و مراکز تحقیقاتی را برای سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه سیستم عامل بومی زمین، تمدید کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پژوهشكده فناوري اطلاعات مرکز تحقیقات مخابرات ایران به منظور شناسايي شركتها، موسسات و مراكز تحقيقاتي كه حاضر به سرمايه گذاري يا مشاركت در توسعه سكوهاي نرم افزاري بومي با محوريت پروژه سیستم عامل بومی زمين هستند، مهرماه امسال فراخوان داد.

براساس این فراخوان تمامي شركتهاي و سازمانهاي فعال داراي تخصص و تجربه كافي از جمله توليدكنندگان برنامه هاي كاربردي اداري و سازماني، توسعه دهندگان سكوهاي نرم افزاري، ارائه دهندگان خدمات پشتيباني سكوهاي نرم افزاري و سخت افزاري و تجميع كنندگان و ارائه دهندگان راهكارهاي جامع امکان شرکت در این پروژه و همکاری را دارند.

مركز تحقيقات مخابرات ايران در این فراخوان آمادگی خود را برای دريافت تمامی طرحها و پيشنهادات در خصوص سرمايه گذاري كامل و يا مشاركت در زمينه هاي فوق اعلام کرد.

در این راستا مرکز تحقیقات مخابرات ایران اعلام کرده که شرکت در فراخوان درخواست برای شناسایی شرکتها، موسسات و دانشگاههای فعال در زمینه تولید و ارائه محصولات و خدمات مرتبط با سکوهای نرم افزار سازمانها تا تاريخ  29 آبان ماه 92 تمدید شده است.

از این رو با توجه به اسناد و پیشنهادات دریافت شده تاکنون، یاددآوری می شود که ارائه اطلاعات کافی از سوابق و تجارب مرتبط شرکت کنندگان الزامی است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر مي توانيد به سایت www.csri.ac.ir/529 مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید