فراخوان برگزاری دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی

http://www.callforpapers.ir/دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی به همت انجمن فیزیوتراپی ایران از تاریخ 19 تا 20 دی ماه 1392 در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هوشنگ امامی دبیر اجرایی دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی با اعلام این خبرعنوان کرد: هدف از برگزاری این سمینار بالا بردن سطح کیفی و به روز کردن دانش جامعه فیزیوتراپی و ارتقای رشته فیزیوتراپی و آشنایی جامعه و مردم کشور از خدمات فیزیوتراپی و همچنین آشنایی فیزیوتراپیست‌های سراسر کشور با تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته امروزی و کاربرد آنها است.

 

وی با اشاره به اهمیت کاربرد الکتروتراپی در درمان بیماری‌های مختلف، تاکید کرد: دستگاه‌های الکتروتراپی یکی از خدمات فیزیوتراپی است که با این روش و با استفاده از جریان‌های الکتریکی و دستگاه‌های مختلف برای نتیجه بهتر و تسریع در درمان بسیاری از بیماری‌ها چون بی‌اختیاری ادرار و همچنین اختلالات عصبی – عضلانی – اسکلتی به کار برده می‌شود.

وی محورهای مورد بحث در این سمینار علمی را کاربرد الکتروتراپی در درمان بیماری‌هایی چون بیماری‌های عصبی – عضلانی، ضایعات اعصاب محیطی و مرکزی، بیماری‌های نورولوژی و بیماری‌های زنان و زایمان، بیماری‌های ارتوپدی، تمرین درمان، آسیب‌های ورزشی و شناخت و کاربرد دستگاه‌های فیزیوتراپی مثل لیزرهای کم توان و پرتوان، مگنت تراپی، سوزن درمانی برشمرد و افزود: کلیه فیزیوتراپیست‌ها در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای، متخصصین ارتوپدی، متخصصین بیماری‌های مغز و اعصاب، متخصصین طب فیزیکی، متخصصین داخلی، متخصصین اطفال و زنان و زایمان از جمله گروه‌های شرکت‌کننده در این سمینار علمی می‌باشند.

دبیر اجرایی دومین سمینار تازه‌های الکتروتراپی در خاتمه یادآور شد: در حاشیه برگزاری این سمینار دو روزه که از تاریخ 19 تا 20 دی ماه 1392 در هتل المپیک تهران بزرگ می‌شود. نمایشگاهی از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های نوین در فیزیوتراپی و همچنین کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و کلیه علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران www.iran-pta.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید