ارسال بیش از 2هزار مقاله به دبیرخانه کنگره سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور

http://www.callforpapers.ir/دبیر چهاردهمین کنگره سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور و پنجمین کنگره بین المللی سالانه دانشجویان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بیش از 2هزار مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، دکتر رضا علیزاده شب گذشته 7 آبان ماه 92 در این مراسم با بیان اینکه از مجموع مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره، 2 هزار و 54 مقاله برای داوری دانشجویی و یک هزار و 16 مقاله برای داوری هیات علمی ارسال شد اظهار کرد: 517مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.

وی ادامه داد: 4چهار مقاله نیز در بخش بین الملل پذیرفته شد.

دبیر چهاردهمین کنگره سالانه دانشجویان علوم پزشکی کشور افزود: این دوره از کنگره در محورهای علوم بالینی پزشکی، علوم پایه پزشکی ،دندانپزشکی ،داروسازی ،پیراپزشکی ، پرستاری ، مامایی ، فیزیوتراپی و علوم توانبخشی ، تحقیقات بین رشته ای ، بهداشت و تغذیه ، تحقیقات نظام سلامت ، پژوهش در آموزش ، اخلاق در تحقیقات پزشکی ، قرآن پژوهی در طب، طب سنتی و مکمل ، فناوری های نوین و ابداعات و اختراعات در حال برگزاری است.

دکتر علیزاده یادآور شد: پیشگیری از فشار خون و کاهش سوانح و حوادث ترافیکی نیز از محورهای ویژه این همایش محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مقالات ارسال شده در حوزه علوم بالینی بوده است، افزود: دانشگاه مشهد بیشترین تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره را دارد.

دبیر این کنگره اظهار کرد: بیشترین مقالات پذیرفته شده مربوط به دانشگاه فسا است.

دکتر علیزاده از افزایش تعداد مقالات منتشر شده به آدرس کمیته تحقیقات در google scholar نسبت به سال های گذشته خبر داد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید