ارائه قریب به دوهزار مقاله در کنگره «علوم و صنایع غذایی ایران»

http://www.callforpapers.ir/بیست و یکمین کنگره ملی «علوم و صنایع غذایی ایران»، هفتم آبان ماه با ارائه قریب به دو هزار مقاله علمی و پژوهشی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) عسکر فرحناکی، دبیر علمی بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با اعلام این خبر افزود: در این کنگره، 130 مقاله به‌ شکل سخنرانی و یک هزار و 800 مقاله نیز به شکل پوستر ارائه می‌شود.

وی محورهای اصلی این همایش را روش‌های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی، نانوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی و میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی در صنایع غذایی عنوان کرد.

به گفته استادیار دانشگاه شیراز، غذاهای فراسودمند، پری بیوتیک و پروبیوتیک، شیمی مواد غذایی و افزودنی‌های غذایی، بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی، بهینه‌سازی استفاده از پسماندهای صنایع غذایی از دیگر محورهای این کنگره علمی خواهد بود.

دبیر علمی بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع‌غذایی ایران، یادآور شد: از دیگر محورهای مورد نظر در این رویداد علمی، اصلاح الگوی مصرف مواد غذایی، نقش صنایع غذایی در مدیریت تغذیه جامعه، بهره‌وری مصرف انرژی در صنایع غذایی، طراحی مواد غذایی برای بیماران، نوزادان و افراد مسن و طراحی مواد غذایی خاص برای ماموریت‌های ویژه فضایی و نظامی است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید