تغییر زمان برگزاری دوره آموزشی جامع لیزر در پزشکی و دندانپزشکی

http://www.callforpapers.ir/مدیریت کل دفتر آموزش‌های فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران اعلام کرد: تاریخ برگزاری دوره آموزشی جامع لیزر در پزشکی و دندانپزشکی از 31 مهرماه به 14 تا 15 آبان ماه امسال تغییر یافت.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دوره آموزشی جامع لیزر در پزشکی و دندانپزشکی که با همکاری استادان مرکز لیزر ایران و اداره استاندارد در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود برای تمام دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف پزشکی، دندانپزشکی و مهندسی پزشکی، افراد شاغل در شرکت‌های تولید کننده و واردکننده تجهیزات پزشکی در نظرگرفته شده‌ است.

هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با آخرین تکنولوژی تجهیزات لیزر در پزشکی و دندانپزشکی (بالینی و فنی) و آشنایی با استانداردها و الزامات مرتبط با تولید و واردات تجهیزات لیزر پزشکی است.

شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون ایمنی و استانداردهای لیزرهای پزشکی، لیزر در دندانپزشکی و لیزر در اورولوژی، لیزرهای کم توانLLLT و الزامات و قوانین تولید و واردات تجهیزات پزشکی آشنا می‌شوند.

بر اساس اعلام سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، علاقه‌مندان شرکت در این دوره آموزشی تا پایان وقت اداری شنبه 11 آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت خود اقدام کنند.

هزینه ثبت نام در این دوره‌ مبلغ هفت میلیون ریال درنظر گرفته شده‌ است و در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تکمیل و ارسال فرم ثبت نام با پست الکترونیکی edu_fanavari@irost.org مکاتبه کرده و یا با شماره‌ تلفن و نمابر 56276631- 021 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید