برگزاری همایش «کارآفرینی و تجارت الکترونیک» در دانشگاه شریف

http://www.callforpapers.ir/همایش «کارآفرینی و تجارت الکترونیک»، 16 و 17 آبان ماه امسال، به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حضور استادان و کارآفرینان بزرگ کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) اصلان گودرزی در خصوص اهداف برگزاری این همایش گفت: امروزه تعداد زیادی از دانشجویان رشته‌های مختلف بویژه مدیریت و صنایع به کارآفرینی علاقه خاصی دارند و در صدد راه اندازی کسب و کار تازه‌ای هستند، برخی دیگر نیز کسب و کار خود را راه انداخته و با فراز و نشیب‌هایی رو به رو هستند. بسیاری هم ایده‌های مختلفی در ذهن دارند، ولی به دلیل نداشتن وقت یا مهارت کافی دست به کار نشده‌اند. از طرفی امروزه بیشتر کسب و کارهای جدید در حوزه تجارت الکترونیک هستند.

وی در ادامه افزود: شاید چند سال قبل استفاده از تجارت الکترونیک یک مزیت رقابتی به حساب می‌آمد، ولی اکنون کسب و کار برای ادامه باید بر پایه تجارت الکترونیک باشد. همچنین بسیاری از ایده‌های کسب و کار را می‌توان با سرمایه اولیه پایین در حوزه تجارت الکترونیک راه اندازی کرد. بنابراین امروزه پیوند میان کارآفرینی و تجارت الکترونیک غیر قابل انکار است.

دبیر این همایش خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت این دو مقوله انجمن علمی صنایع در آبان ماه امسال همایشی با موضوع «کارآفرینی و تجارت الکترونیک» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند. در کنار این همایش موضوع جدیدترین شماره «مجله صنایع» که انجمن علمی صنایع نخستین شماره آن را در حدود 20 سال پیش منتشر کرده است، نیز مرتبط با کارآفرینی و تجارت الکترونیک است. گفتنی است انجمن علمی صنایع در این دو مجموعه بر مفیدترین و جدیدترین مباحث در این دو حوزه تمرکز کرده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این همایش، به شرکت کنندگان در همایش «کارآفرینی و تجارت الکترونیک» مدرک معتبر اهدا می‍‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از همایش و همچنین ثبت نام به سایت انجمن علمی صنایع به نشانی اینترنتی www.iiesharif.ir و یا دفتر انجمن در همکف دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید