دومین کنگره «اتوماسیون صنعت برق» برگزار می شود

http://www.callforpapers.ir/دومین کنگره «اتوماسیون صنعت برق»، 30 بهمن‌ و اول اسفندماه امسال به همت دانشگاه صنعتی اصفهان، شرکت توانیر و شرکت برق منطقه‌ای اصفهان به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر غلامرضا یوسفی، دبیر دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق با تأکید بر اهمیت ارتقای قابلیت اطمینان و کارآیی سیستم‌های تأمین انرژی الکتریکی و رشد چشمگیر انتظارات جوامع در این زمینه مهم و راهبردی گفت: امروزه ایجاد و توسعه اتوماسیون در شبکه‌های انرژی الکتریکی در راستای پاسخگویی به این انتظارات ضرورت یافته است.

وی با بیان این که سیستم‌های اتوماسیون یکی از زیر ساخت­های شبکۀ انرژی الکتریکی هوشمند به شمار می‌رود، تصریح کرد: هدف از به‌ کارگیری این ابزار، ایجاد و توسعۀ امکان تصمیم‌گیری غیرمتمرکز، افزایش سطح مشاهده‌پذیری و ارتقای سطح سیستم پایش شبکۀ تأمین انرژی الکتریکی و فراهم سازی بستری برای افزایش سطح قابلیت اطمینان و کارآیی است.

دبیر دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق افزود: این کنگره با بهره‌گیری از مقالات علمی، پژوهشی و کاربردی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی، زمینۀ تبادل‌نظر بین صاحب‌نظران این حوزه را فراهم می‌کند.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به زمینه‌های موضوعی دومین کنگره اتوماسیون صنعت برق گفت: سیستم‌های اتوماسیون برق در صنعت، اتوماسیون در پست­های انتقال، سیستم­‌های اتوماسیون توزیع، بومی­ سازی و ساده ­سازی سیستم­‌های اتوماسیون، سیستم­­‌های ارتباطی و مخابراتی در اتوماسیون، سیستم­‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اتوماسیون و قابلیت اطمینان و امنیت در سیستم­‌های اتوماسیون از جمله محورهای مورد نظر در این کنگره است.

یوسفی مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره را 13 آذرماه عنوان و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این کنگره به نشانی www.eiac2014.iut.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید