پنجمین آزمون توانمندی تدریس مفاهیم فناوری نانو

http://www.callforpapers.ir/پنجمین آزمون توانمندی تدریس مفاهیم فناوری نانو، اول آذر ماه امسال در راستای درخواست علاقه‌مندان و تامین نیروی متخصص مورد نیاز برای آموزش به همت ستاد توسعه نانو در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به نقل از ستاد نانو، پس از برگزاری چهار دوره از آزمون توانمندی تدریس، امسال پنجمین دوره این آزمون با هدف ارزیابی توانمندی علمی و مهارت داوطلبان در زمینه انتقال مفاهیم علوم و فناوری نانو برگزار می‌شود.

سوالات پنجمین دوره آزمون توانمندی تدریس به صورت کاملا تشریحی است و علاوه بر مهارت علمی، فن بیان و استفاده از مثال‌های مناسب در انتقال مفاهیم آموزشی نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. به داوطلبانی که حد نصاب لازم را در دو شاخص علمی و آموزشی در این آزمون کسب کنند، بر اساس امتیاز اکتسابی گواهی توانمندی تدریس در سه سطح (تراز الف، تراز ب و تراز ج) اعطا خواهد شد.

سرفصل‌های این آزمون شامل «نانوساختارها»، «روش‌های ساخت و سنتز نانوساختارها»، «روش‌های شناسایی و آنالیز نانوساختارها»، «کاربردهای فناوری نانو» و «تجاری سازی فناوری نانو» است.

منابع پیشنهادی برای شرکت در آزمون نیز شامل «سایت آموزش فناوری نانو (Edu.nano.ir)»، «نرم‌افزار نانوکاوش» و «کتاب مقدمه‌ای بر نانو فناوری، مترجم: دکتر نیما تقوی نیا، انتشارات: دانشگاه صنعتی شریف» است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، ثبت نام در این آزمون از 25 مهرماه آغاز شده و علاقه‌مندان تا 12 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به صفحه شخصی خود در پایگاه اینترنتی ستاد نانو از طریق لینک آزمون اقدام به ثبت‌نام کنند. شرکت در این آزمون برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

هزینه ثبت نام افرادی که موفق به دریافت گواهی توانمندی تدریس شوند، بر اساس نوع گواهی بازگردانده می‌شود (تراز الف: 100 درصد هزینه، تراز ب: 50 درصد و تراز ج: 25 درصد هزینه ثبت نام).

بر طبق آیین‌نامه حمایت از برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، دارندگان گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو می‌توانند از این حمایت‌ها در زمینه برگزاری سمینارهای آموزشی و ترویجی فناوری نانو برخوردار شوند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید