نخستین همایش تخصصی «زیست پالایی» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/نخستین همایش تخصصی زیست پالایی (Bioremediation) با هدف فراهم کردن زمینه ای برای تجاری سازی فناوری های زیست پالایی متناسب با نیازهای کشور در صنایع مختلف، آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دانشگاه صنعتی شریف با همکاری مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و حمایت سایر ارگان های ذی ربط، نخستین همایش تخصصی زیست پالایی (Bioremediation) را در تاریخ 12 و 13 آذرماه 1392 برگزار می کند.

هدف اصلی از برگزاری این همایش، بررسی فناوری‌های جدید در ایران و کشورهای پیشرفته و نیز اطلاع از مشکلات زیست محیطی قابل حل با فرآیندهای زیست پالایی می باشد. بحث و تبادل نظر گروه های مختلف فعال در این حوزه از جمله اساتید دانشگاه ها، صاحبان صنایع، و نیز مدیران اجرایی کشور و ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب در این حوزه نیز جزو اهداف این همایش است.

فناوری های زیست پالایی، کاربردها، ابزارها و ارزیابی، برنامه ریزی و تجاری سازی زیست پالایی، ارزیابی و درمان آلودگی های در حال ظهور، زیست پالایی در محل از خاک ها و آب های آلوده، زیست پالایی در محل از محیط های مختلف طبیعی، زیست پالایی سایت های آلوده به نفت در محیط های طبیعی، زیست پالایی سایت های آلوده به ترکیبات سخت تجزیه پذیر، فناوری های یکپارچه و روندهای تکنولوژی جدید، زیست پالایی با استفاده از گیاهان(گیاه پالایی) و زیست پالایی سبز و سازگار با محیط زیست (GSR) مهمترین محور های این همایش را تشکیل می‌دهند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای رسمی همایش به نشانی http://conf.ibe.sharif.edu مراجعه کرده یا از طریق شماره

تلفن 66165462 با دبیرخانه همایش تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید