انعقاد 35 قرارداد تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در دانشگاه تبریز

http://www.callforpapers.ir/رییس دانشگاه تبریز از انعقاد 40 قرارداد تحقیقاتی و آموزشی به ارزش حدود 80 میلیارد ریال در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پرویز آژیده اجرای این طرح‌ها را در راستای نقش دانشگاه برای حل مشکلات کشور و توسعه ارتباط با بخش صنعت و جامعه بیان کرد و افزود: در شش ماهه اول امسال در این دانشگاه 35 طرح تحقیقاتی به ارزش بیش از 70 میلیارد ریال و پنج طرح آموزشی به ارزش یک میلیارد و 940 میلیون ریال با دستگاه‌های اجرایی مختلف منعقد شده است.

به گفته وی در همین مدت 36 طرح نیز به ارزش بیش از 16 میلیارد و 142 میلیون ریال به پایان رسیده است.

رییس دانشگاه تبریز اضافه کرد: همچنین در سال گذشته اعضای هیات علمی این دانشگاه بیش از 68 طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه به ارزش بیش از 65 میلیارد ریال با دستگاه‌های اجرایی مختلف منعقد کرده بودند که این رقم درشش ماهه امسال علاوه بر تحقق کل رقم سال گذشته، بیش از 20 درصد نیز رشد داشته است.

وی گفت: همچنین در سال گذشته 32 طرح به ارزش بیش از 11 میلیارد ریال به پایان رسید و در حوزه تجاری سازی و تبدیل طرح‌ها به ثروت نیز اقدامات بسیار خوبی در دانشگاه انجام شده است.

آژیده با بیان اینکه در چهار سال پیش مبلغ قردادهای ارتباط با صنعت و جامعه در دانشگاه به ارزش هفت میلیارد ریال هم نمی‌رسید، گفت: امروزه به لطف خداوند متعال و تلاش اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز این دانشگاه جزو پیشتازان این عرصه به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد: دانشگاه تبریز با توجه به پتانسیل بالای استادان در زمینه‌های مختلف صنعتی و داشتن بهترین متخصص علوم آماده هر گونه همکاری و انعقاد قرارداد اجرای طرح‌های تحقیقاتی با دستگاه‌های دولتی و خصوصی است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید