کتاب استاد دانشگاه امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده فصل انتخاب شد

http://www.callforpapers.ir/کتاب استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده در بیست‌وپنجمین دوره جایزه کتاب فصل بهار 92 انتخاب شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) کتاب دکتر مهرداد عابدی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب برگزیده بیست و پنجمین دوره جایزه کتاب فصل بهار 92 در بخش علوم کاربردی انتخاب شد.

عابدی استاد گروه قدرت دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و تاکنون موفق به ترجمه و تالیف 30 کتاب در زمینه مهندسی برق شده است و دو کتاب وی برنده جایزه شورای انرژی کشور و انتشارات دانشگاه تهران نیز شده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این کتاب با عنوان سیستم‌های قدرت الکتریکی با محوریت آشنایی با سیستم‌های انتقال و توزیع انرژی الکتریکی در 10 فصل تدوین شده است.

وی خاطر نشان کرد: کتاب سیستم‌های قدرت الکتریکی برای درس بررسی سیستم‌های قدرت یک در تمام گرایش‌های دوره کارشناسی مهندسی برق تهیه و تدوین شده است.

عابدی تصریح کرد: جلد دوم کتاب سیستم‌های قدرت الکتریکی شامل فصل‌های یازدهم تا بیست و دوم به تحلیل سیستم‌های قدرت از قبیل مسائل پخش بار، اتصال کوتاه و پایداری اختصاص دارد و برای درس بررسی سیستم‌های قدرت 2 در گرایش قدرت در دوره کارشناسی مهندسی برق تهیه شده است.

وی تاکنون موفق به تالیف 300 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های داخلی و خارجی شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید