سی و پنجمین نشست علمی باشگاه نجوم برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/سی و پنجمین نشست علمی باشگاه نجوم، اول آبان ماه امسال با حضور جمعی از اعضای این باشگاه که منجمان نوجوان، جوان و آماتور کشور هستند، در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، در ابتدای این برنامه رخدادهای آسمانی آبان ماه توسط امیر حسین موسوی، دانش آموخته مرکز علوم و ستاره شناسی تهران و رتبه دوم المپیاد کشوری به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

اولین سخنرانی این برنامه با موضوع «سیارات فراخورشیدی» توسط امیر نظام امیری، کارشناس فیزیک و دومین سخنرانی با موضوع «مدل‌های کیهان شناسی» توسط پریسا تجاسم، کارشناس فیزیک به مخاطبان برنامه ارائه می‌شود.

نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به نفرات برتر از دیگر برنامه‌های این نشست علمی است.

این برنامه از ساعت 18 روز چهارشنبه اول آبان ماه آغاز می‌شود و با رصد اجرام قابل رؤیت در صورت مساعد بودن شرایط جوی در ساعت21 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در باشگاه نجوم و حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی(عرفات)، شماره 22، مرکزعلوم و ستاره شناسی تهران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 22293280، 22805006 و 22292246 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید