مسابقه نقاشی و داستان کوتاه با موضوع «تاریخ علم»

http://www.callforpapers.ir/انجمن ترویج علم ایران در نظر دارد به مناسبت برگزاری هفته ترویج علم – چهارم تا نهم آبان 1392 – و روز تاریخ علم در این هفته، مسابقه نقاشی و داستان کوتاه 100 کلمه‌یی را با موضوع «تاریخ علم» برای دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی برگزار کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) موضوع این مسابقه «سفر در تاریخ علم» است و همه آثاری که در آن‌ها به موضوع تاریخ علم، دانشمندان بزرگ ایرانی و غیر ایرانی و دستاوردهای علمی پرداخته شده باشد، می‌توانند در آن شرکت کنند.

به ویژه آثار فانتزی‌ای که در آن به سفر دانشمندان زمان‌های گذشته به زمان حال یا سفر شخصیت‌هایی از زمان فعلی به روزگار دانشمندان گذشته پرداخته شده باشد، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

انجمن ترویج علم به برندگان جوایزی اهداء خواهد کرد و آثار آنان را در طول هفته ترویج علم در معرض تماشای عموم قرار خواهد داد.

هیچ محدودیتی درباره تکنیک، سبک، مواد و اندازه نقاشی‌ها وجود ندارد.

تنها محدودیت داستان‌های کوتاه، تعداد کلمات آن‌ها است که نباید از 100 کلمه بیشتر باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار، جمعه 26 مهرماه جاری اعلام شده است.

داستان‌ها به همراه مشخصات فردی، سن و شماره تماس شرکت‌کنندگان به نشانی ایمیل info@popscience.ir فرستاده شوند.

اصل نقاشی‌ها هم به همراه مشخصات فردی، سن و شماره شرکت‌کنندگان به نشانی دفتر انجمن واقع در تهران، خیابان کریم خان زند، نبش خیابان عضدی(آبان) شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه دوم، اتاق 225 پست شوند یا به صورت حضوری تحویل داده شوند.

اطلاعات تکمیلی از طریق تلفکس 81032251 یا www.popscience.ir قابل دسترسی است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید