دوره آموزشی «ویرایش حرفه‌ای عکس‌های مستند علمی» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/دوره آموزشی «معرفی روش‌های ویرایش حرفه‌ای عکس‌های مستند علمی با نرم‌افزار photoshop cc»، بیست و نهم آبان ماه امسال به همت آزمایشگاه محاسبات زیستی در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) افزایش وضوح تصویر، معرفی تکنیک HDRI، اصلاح روشنی بیش از حد، معرفی و جداسازی لایه‌ها، اصلاح لرزش دست در عکس‌ها، استخراج و آشکارسازی بخش‌های تیره و حذف طبیعی نقاط و لکه‌های زائد از سرفصل‌ها این دوره آموزشی است.

هزینه دوره برای دانشجویان سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران 20 هزار تومان، سایر دانشگاه‌ها 40 هزار تومان و سایر افراد 60 هزار تومان در نظر گرفته شده‌ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا 21 آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین آن دسته از افرادی‌ که قبل از 9 آبان ماه اقدام به ثبت‌نام کنند، از 20 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی lbnc.irost.org مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 56276026 داخلی 2379 و 2336 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید