دوره مدیریت قطعات یدکی و انبارها

http://www.callforpapers.ir/دوره مدیریت قطعات یدکی و انبارها ، 29 لغایت 30 آبان ماه 1392 توسط شرکت مدیریت منابع فیزیکی پردیس اطمینان مهر در حوزه مدیریت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این دوره جهت معرفی مفاهیم مدیریت انبار و قطعات یدکی، ایجاد درک مشترک واحدهای نگهداری و تعمیرات با واحد انبار و قطعات یدکی و بهینه سازی سیستم های سفارش دهی با توجه به شرایط موجود در کار و تحریم ها و نحوه بهینه طراحی چیدمان انبار برگزارخواهد شد.
مخاطبین
مدیران و کارشناسان نگهداری و تعمیرات و بخش انبار ، سفارشات و بازرگانی

مدرس دوره
دکتر علی زواشکیانی دکترای خود را در رشته مدیریت دارایی های فیزیکی (مدیریت نگهداری و تعمیرات) از دانشگاه تورنتو کانادا دریافت کرده است و هم اکنون مدیر پروژه های مشاوره و آموزش صنعتی مرکز مدیریت دارایی های فیزیکی (C-MORE) دانشگاه تورنتو و نماینده رسمی شرکت آمریکایی Aladon (بزرگترین شرکت پیاده سازی متد آر سی ام در دنیا) در خاورمیانه می باشد. دکتر زواشکیانی همچنین مدرس مباحث مربوط به مدیریت داراییهای فیزیکی در شرکت مشاوره معظم مکینزی نیز می­باشد. ایشان داراي بيش از 13 سال تجربه کاری در زمينه مدیریت نگهداری و تعمیرات، مدیریت عملکرد، ارزیابی سیستمها، نگهداري، تعميرات مبتنی بر وضعیت ، مدیریت بازرسی بر پایه ریسک، مهندسی قابلیت اطمینان، تحلیل ریشه ای خرابی، وRCM در پروژه های صنعتی متعدد در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، ایران، و خاورمیانه است.
وی علاوه بر برگزاری ده ها کارگاه آموزشی و سخنرانی در نقاط مختلف دنیا و بیش از 200 روز آموزش در ایران، مولف کتاب“ Expert Knowledge Based Reliability Models ” و مترجم کتاب RCM2 می باشد و هم اکنون مدیر چندین پروژه معظم در ایران، کانادا، نیوزلند و شیلی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تولید و توزیع برق، آب و معدن در زمینه مدیریت نگهداری وتعمیرات است.
ازجمله افتخارات ایشان، مدیریت پروژه بهینه سازی مدیریت نگهداری و تعمیرات برای بزرگترین شرکت توزیع گاز کانادا، شرکت Enbridge Gas Distribution است که صرفه جویی معادل ده‌ها میلیون برای این شرکت به همراه داشته است.
در سال 2013 مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوییس ایشان را به عنوان رهبر جوان برتر سال 2013 انتخاب نمود. مجمع جهانی اقتصاد سازمانی غیر سیاسی متشکل از رهبران اقتصادی دنیا مانند بیل گیتس میباشد.

تلفن تماس با دبیرخانه: 22412559
نمابر: 22410128
آدرس سایت: www.pamcoiran.ir
آدرس ایمیل: info@pamco.co

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید