ارائه 86 مقاله در دومین کنفرانس ملی «انگور و کشمش»

http://www.callforpapers.ir/دبیر دومین کنفرانس ملی «انگور و کشمش» از ارائه 35 مقاله به صورت شفاهی و 51 مقاله پوستری در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حمید نوری در دومین کنفرانس انگور و کشمش که در دانشگاه ملایر برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع 178 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس، 86 مقاله توسط داوران انتخاب شد.

وی مطالعات به‌زراعی انگور، اصلاح و بیوتکنولوژی انگور و کشمش و مطالعات علوم محیطی انگور را به عنوان محورهای اصلی این همایش دانست.

نوری همچنین علوم اقتصادی، بازاریابی و تجارت انگور و کشمش در زمینه‌های مختلف را از دیگر محورهای اصلی این کنفرانس خواند.

وی خاطرنشان کرد: ما در پژوهشکده انگور و کشمش به دنبال بررسی و ارائه راهکار برای مشکلات ناشی از بحران آب و تغییرات اقلیمی و شرایط بازار برای این محصولات هستیم.

رییس پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر یادآور شد: این پژوهشکده به دنبال قرار دادن راهکارهای مدیریت تولید و برنامه ریزی صحیح با زبانی ساده و علمی برای مدیران، مردم، باغداران و صنعتگران است.

وی همکاری و همراهی همه دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، انجمن‌های علمی، سازمان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی و تعامل با باغداران و صنعتگران این عرصه را برای پاسخگویی به چالش‌های پیش روی محققان خواستار شد.

نوری گفت: برگزاری چنین کنفرانسی فرصتی برای بیان دیدگاه‌های جدید و دستاوردهای علمی نوین دانشمندان و محققان در عرصه کشاورزی و صنعت انگور و کشمش است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید