انتشار نخستین شماره مجله بین‌المللی «آرشیو جراحی استخوان و مفصل» در مشهد

http://www.callforpapers.ir/نخستین شماره از مجله بین‌المللی و انگلیسی زبان «آرشیو جراحی استخوان و مفصل» (The Archives of Bone and Joint Surgery) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این مجله هر دو ماه یک بار به صورت چاپی توسط مرکز تحقیقات ترومای ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به سردبیری دکتر محمدحسین ابراهیم زاده منتشر می‌شود.

ورتبروپلاستی از راه پوست در بیماران ایرانی مبتلا به شکستگی مهره استوپورز، تشخیص و مدیریت سارکوما استخوان، استئوتومی لگن سه گانه اصلاح شده برای درمان هیپ هیپوپلازی و تزریق داخل مفصلی از پلاسمای غنی از پلاکت در مدیریت استئوآرتریت زانو از جمله مقالاتی است که در شماره نخست این مجله به چاپ رسیده است.

هیات تحریریه این مجله از تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و پزشکان دعوت کرده است مقالات مرتبط خود را در زمینه‌های آرتروسکوپی، آرتروپلاستی، پزشکی ورزشی، بازسازی، دست و اندام فوقانی، ارتوپدی اطفال، ستون فقرات، تروما، پا و مچ پا، تومور، بیماری‌های روماتیسمی مشترک، تصویربرداری اسکلتی، درمان فیزیکی ارتوپدی، توانبخشی، علوم ارتوپدی پایه (بیومکانیک، بیوتکنولوژی، ماده‌ای ..) برای چاپ به این نشریه ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت مجله به نشانی اینترنتی http://abjs.mums.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید